آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 4 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 4 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

دوباره می نویسم

1397/11/22 23:45
نویسنده : ماما شقایق
293 بازدید
اشتراک گذاری

حال دل و روحم خوب است .بماند که جسمم کمی در تاب و تب است.آنقدر از کنار دو میوه دلم خوشم که نمی دانم چرا ترجیح می دهم ببینم و در کنارشون باش
م تا بشینمو تایپ کنم. روزی در خاطرم نیست که از کنار هم بودن و لذت باهم بودنشون حالم
حال دل و روحم خوب است .بماند که جسمم کمی در تاب و تب است.آنقدر از کنار دو میوه دلم خوشم که نمی دانم چرا ترجیح می دهم ببینم و در کنارشون باش
م تا بشینمو تایپ کنم. روزی در خاطرم نیست که از کنار هم بودن و لذت باهم بودنشون جگرم حال نکرده باشد.تمام خستگیهایم در یک لحظه به در می رود وقتی باهم و کنار هم می رقصند و می نوازند و غذا می خوردند و به جیاط می روند و کتاب می خوانند و ......
نوشتن کار سختیه ..اما ننوشتن از اون سختتره...به چندین دلیل ...وقتی نمی نویسی همیشه حسرت به دلت هست واز خودت دلگیر که چرا نمی نویسی...
خلاصه جانم برایتان بگوید که ما دلمان بسیار نوشتن می خواهد اما زمان و این تنبلی امانمان نمی دهد..
امشب که در اتاق میوه های دل و جانمان در حال ثبت خاطرات هستم،طاها جانم 6 سال و 7 ماهش لست و این شیرین دخت ما دو سال و 25 روزش است.


طوری می خندم انگار در جزایر آنتالیا در حال آفتاب گرفتن هستیم والا

پسندها (4)

نظرات (0)