آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

کتاب ،یارمهربان من

1393/6/5 0:53
نویسنده : ماما شقایق
1,722 بازدید
اشتراک گذاری

مدتها قبل وعده این پست رو داده بودم،اما وقتی خاله جون خواستن لیستی از این کتابها رو داشته باشن، در الویت قرار دادم ،آخه مگه می شه خاله جون چیزی طلب کنند و بنده دریغ کنم .و این کتابهای عزیز گلچینی بود از بین صدها کتاب،البته بر اساس سلیقه بنده.

بهترین  راهنمای من،دلچسب ترین پیشنهادات و متخصصانه ترین راه حل ها رو از درون این کتابها دریافتم.از همینجا از نویسندگان و گردآورندگان این کتب بسیار بسیار متشکر و سپاسگذارم و برای تک تک آنها آرزوی کامیابی و موفقیت دارم.

تقدیم به خواهر عزیزم و همه خواهران مجازیم..

 چگونه با کودکم رفتار کنم        نویسنده: دکتر گاربر  _زیر نظر دکتر محمد ولی سهامی

دکتر ویل ویلکاف   انتشارات صابرین

همه کودکان تیزهوشند اگر....           نویسنده:دکتر میریام استاپرد انتشارات دانش ایران

به بچه ها گفتن ،از بچه ها شنیدن (1)  نویسنده:آدل فابر  _الین مازلیش  نشر دایره

بازی با کودک جلد 1 و 2         نویسنده :دکتر وندی اس.مسی _دکتر رانی کوهن لیدرمن  نشر معیاراندیشه

کلیدهای رفتار با کودک یک ساله » دو ساله و.... نویسنده :مگ زویبک انتشارات صابرین

راز داشتن فرزندان شاد   نویسنده: استیو بیدالف  انتشارات معیار اندیشه

کلیدهای پرورش فرزند شاد (زیر 2 سال)   نویسنده:لیزا مک کرت  انتشارات صابرین

یادگیری شاد   نویسنده:انتشارات مک گراهیل   انتشارات صابرین

پدر و پسر     مادر و پسر    نویسنده:هری اچ.هریسون.جی آر     انتشارات بوم رنگ

140 بازی فکری با بچه ها از تولد تا 3سالگی  نویسنده:جکی سیلبرگ انتشارات قدیانی

 

کتابهای دیگری نیز هستند که قصد خریدشان را دارم ،ان شاالله آنها باشد برای وقتی که خواندمشان...

امیدوارم بخوانید و آنچه را که می خواهید ،دریابید......

اینها کتبی هستند که حضورشان در هر خانه ای الزامیست..

پسندها (1)

نظرات (1)

خاله جون
8 شهریور 93 19:18
خیلی خیلی ممنون خواهر جووووووووووون قابل شما رو نداشت خواهر جووووووووووووونم