آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بازی:شادی:بازی 15

1393/9/1 1:0
نویسنده : ماما شقایق
1,031 بازدید
اشتراک گذاری

نازنینم،میوه دل مادر ،چه زیبا به روی مادر می خندی و چه راحت دل شیدای مرا شیدا تر از همیشه می کنی،شیدای من،مینای من،رویای من،فرصتهایی رو تنها بخاطر اینکه هر زمان نیازم داشتی کنارت باشم،کنار زدم،منتی نیست،اما امیدوارم روزی فرارسد که راضیتر از حال باشم،واین تنها با لبخند روی ماه تو اجابت می شود..

پس بخند ،جان مادر که تا زنده ام کنارت خواهم بود...

در این پست به معرفی تعدادی بازی می پردازم که برای شما جالب و دوست داشتنی هستن..

1-جورچین آهنربایی 2:یه بازی بسیار جالب برای من و شماست و با انواع چهره آشنا می شیم

2-پازل یک تکه  و دو تکه

3-تعدادی چوب در اشکال و رنگهای و سایزهای متفاوت از هر کابینت سازی می تونید تهیه کنید،اونم مجانی وکلی ایده میشه از توش بیرون کشید..لذت ببرید..

بابایی زحمت تهیه این چوبها رو کشیدن،و قابل ذکره که هر روز با تموم خستگیشون برای بازی با شما وقت می ذارن،ممنون بابای مهربون..

هر شب موقع خواب وقتی چشات دارن گرم می شن،می گی بابایی می خوام شیر بیاره،بوس شب بخیر بگمبوس...ای جان من ،شما که شب بخیر گفتید،جان مادر،آخ خ  ،چطور می تونم بگم نه.خلاصه هر شب یه بار بابایی رو به طبقه بالا می کشونی،بابایی هم که عاشق دلباخته شما.نه نمی گن..بوسمحبت

4-با اشکال مختلف،تصاویر خیالی می سازی

5- جعبه ایده ها..

شبتان خوشتر از همیشه..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)