آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 17 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 17 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

روزمرگی های زمستان 96

1397/9/7 22:37
نویسنده : ماما شقایق
253 بازدید
اشتراک گذاری


[img:photos/file_64285.jpg]

دخترم .بهار من ..شکوفه انار و به ..عاشق ورق زدن کتابهای مامانه..کتابی بدون تصویر رو چنان با دقت ورق می زنه گویا دنبال واژه مورد نظرش می گرده


[img:AgADBAADTK0xG9jpQVDdLsUjREOey-c1IBoABETAwHT9KS5KsAUFAAEC]




[img:AgADBAADTa0xG9jpQVAb1v5FffMKSG1bjxoABPDTwD29rDwtZEoCAAEC]




[img:AgADBAADTq0xG9jpQVC-F_9rO3MC2k_IKhoABG1L_MX17zKp5TcEAAEC]

میز ناهار خوری فقط اسمش ناهار خوریه.مدتهاست تبدیل شده به میز لگو..روزی رو در ذهنم ندارم که سراغش نرفته باشد این جان شیرین..می سازدو بازی طراحی می کند و می جنگدو پایان..خانه اسباب بازیها رو خالی کردم تنها برای خلوتش. .بزرگ شده این عصاره جان..باید جایی دنج برای خودش داشته باشد .جایی که نیاز به جمع کردن نداشته باشد
تقریبا هر روز برنامه ای باهم داریم...بعد از ظهرها خواب ظهر قرار دادیم و به وعده بیداری بیشتر در شب و بازی بیشتر با باباجانش،پسر جانمان را خواباندیم..آخیش بچم جون می گیرد وقتی می خوابد...خوش اخلاق می شود.سرحال می شود..

[img:AgADBAAD6awxGyhvIVBcGnnBTJy752jXihoABI-_LzlDzb6nyiQCAAEC]
امروز روز جهانی اهدای کتاب است . چقدر به اطرافیان خود کتاب هدیه می دهید ؟
@ketabkhanekoochak

برای خودم دو کتاب خریدم با عنوان
بیشعوری و بار هستی...و در حال حاظر مشغول خوندن کتاب جستارهایی در باب عشق و به بچه ها گفتن و از بچه ها شنیدن و فایل پی دی اف کتاب راز موفقیت آنتونی رابینز هستم...
این از هدیه خودم به خودم ...و اما هدیه مادر به پسر شیرینم و دختر عسلم
کتابی با عنوان گروفالو را قبلترها از کتابخانه عمومی امانت گرفته بودیم .اما اینبار خریدمش برای پاره های تنم..آخر موش کوچک نقش اول کتاب با فکرو درایتش باعث نجات جان خودش می شود و درس خوبیست برای بیان اینکه بزرگی انسان به قدو زور بازویش نیست به عقل و درایتش است و بس
با یک گروه بزرگ از دوستان مجازیم کتاب می خوانم و بعد از هر چند فصلی تحلیل می کنن این دوستان عزیز و بیشتر با جملات کتاب مانوس می شوم ..
پسندها (1)

نظرات (0)