آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بازی:شادی:8

1392/9/20 1:22
نویسنده : ماما شقایق
385 بازدید
اشتراک گذاری

یه وقت فکر نکنیی مامانی تنبل شدم و کمتر خلاقیت به خرج میدم ....نه قوربونت بشم مادر....

اصلا به اسباب بازیهات تمایلی نشون نمی دی و مامان در حال خودکشی وابراز هیجان با وسایل بازیهات و شما غرق در بازی با دوست عزیزتر از جانت:: جارو برقی وو یا جارو دستی  و هر چیزی از جنس جارو و نام جارو... خلاصه جارو هستی. البته این علاقت مقتضی سنت هست.برای همین خیالم راحته که یک روزی دست از سر کچل این جارو های بیچاره ور خواهی داشت.

وقتی اینطوری خوشی،وقتی تمام دنیات توی این وسیلست،پس لذت ببر دنیای من.رویای من.چرا من خوش نباشم؟؟؟؟

تشکر ویژه از جارو دستی عزیز که به شما در راه رفتن کمک شایانی کردن.ممنون جارو...

 

ما هم کاردستیهایمان را نگه داشتیم تا با جان و دل از ما بخواهیقهر.... اگر هم نخواستی برای دل خودمان کاردستی می سازیم و با بابایی بازی می کنیم.مثل امشب که دو تایی عمو زنجیل باف بازی کردیم و شما در حال خودت خوش بودی ،ما هم بخاطر شما در حال کودکیمان حال خوشی داشتیم.می دانی که مادر از رو نمیرود،دونه انار مادر.پس منتظر می مانیم تا بعد...

وقتی نگاهت می  کنم ؛دیگه هیچ چیزی برام تو دنیا  اینقدر زیبا به نظر نمی یاد.دیوونه نگاهتم،طاهای من .خدایا شکرت...

و کاردستی در ادامه مطلب...

اما اینها را واسه خودمان ساختیم و خانم گاوه و خرس مهربون و....

 

وسایل بازی:

تمامی لوله های رولی مثل (گلاب به روتوننیشخند )دستمال توالت و دستمال آشپز خانه و.... +چسب +خودکار + مقوا

با دیدن تصاویر به راحتی می شه ساختشون.مخصوصا نی نی هایی که ساعت دوست دارن ،مثل نیلا جون.

دو تا رول رو از وسط می چسبونیم می شه دوربین.

رول بزرگتر رو یه پارچه توش می زاریم  و قند عسلی می شه شعبده باز و هچی مچی لا ترچی....پارچه رو می یاره بیرون و کلی خوشحالی نتیجشه...

 

انشاالله خوش بگذره .....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا حمید
24 آذر 92 16:01
بر طرف کننده تمام خستگی ها و تمام افکار پوچ
مامان نیلا
26 آذر 92 0:08
عکس کنار جارو چهره اش تغییر کرده است چقدر چه ساعت های مارکداری.قیچی سبزه جایزه ی مدرسه تربیتت نیست؟ پسر من،مرد هزار چهرست عزیزم.به نظر خودمم تغییر کرده. ماشااالله به این حافظه.من تمامی جوایز مدرسه ام رو دارم.این دستا مال شماست.