آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

دوستانی پاکتر از آب روان

1392/12/25 22:12
نویسنده : ماما شقایق
529 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین مادر ،میوه دل مادر آنقدر به گروه همسالانت و بچه های کوچک و بزرگ علاقه نشون می دی و با دیدنشون خوشحال می شی و بعد از رفتنشون از خاطراتشون با ذوق واسه مامان تعریف می کنی(البته به زبون مامان و پسری)که تصمیم گرفتم یه پست از دوستات بزارم،که هر زمان خواستیم سرکی به وبلاگتون بزنیم،از دیدن مجموعه دوستات لذت ببری.

تمام ذهنم ،هستیم،وجودم،به شادی تو می اندیشدو بس.به هر کجا می روم با هر که دوستی می کنم،فقط برای شادی چهره توست ای سلطان قلب مادر.

توصیفی از دوستانت نخواهم داشت ،چون فرشته ها جز خوبی چیز دیگری برای گفتن ندارند....همه عزیزندو دوست داشتنی و بی همتا برای والدینشون.

هر نگاهت،جان تازه به جانم می افکند،ای امید قلب مادر.

پارسا  عزیز زن عمو

مهسا نازنین زن عمو

الهه نازنین زن دایی

حسام عزیز زن عمو

سروش عزیز من

آریو عزیز من

پرهام عزیز من

نیلا نازنین من

پرنیان نازنین من

مانیا نازنین من

آنیتا نازنین من-در اولین فرصت عکسش رو خواهم گذاشت

آرشیدا نازنین من

نیکی و نیکان نازننین من.خواهران دو قلو

نفس نازنین من

کیان عزیز دل خاله.در اولین فرصت عکساشو خواهم گذاشت.

واما................

دوستان ویژه،که شما هفته ای چندین بار باید ببینیشون و بهشون غذا بدی.دنبالشون بدویی و ...

این دو تا مرغ رو بابایی واسه شما خریدن تا از تخم تازشون  تغذیه کنی ...

اینهم رفیق نازنین شما،که به کمکش مامان کلی کارهای شما رو انجام میدم..

اگر دوست نارنینی از قلم افتاده به چشمان خسته و مغز نیمه خواب بنده ببخشید و انشاالله در اولین فرصت جبران خسارت می کنیم.قهقهه

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

مامان نیلا
27 اسفند 92 1:49
وای پاپیونش و نگاااااه!خوش به حال طاها جون که این همه دوست نازنین داره!خوش به حال نیلا جون که جز دوستای طاها جونه! آخ خ خ .فدای همه دوستای قند عسلم میشم من.خانووووم دوست که خوبه پسر من،عاشق نیلاست.به هر نی نی که توپولی و دوست داشتنیه می گه نیلا.انشاالله همیشه دوستای خوبی واسه همدیگه باشن.