آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بازی با همبازی

1392/8/19 16:47
نویسنده : ماما شقایق
408 بازدید
اشتراک گذاری

نمیدونم چرا باز این اینترنت ما نفتی شد؟!خدا می دونه چند بار این پست رو نوشتم و بابت قطع اینترنت چند بار مثل اسپند رو آتیش از عصبانیت بالا و پایین پریدم و حال با چه امیدی باز می نویسم؟؟؟؟

خدا رو شکر که از بازی فردی خارج شدی وبه سمت بازی دسته جمعی رو آوردی.البته که مختص سنت بوده تنها تنها بازی کردن وصد البته که دیگه واسه خودت مردی شدی ناز دونه ،دوردونه.
با شرمندگی فراوان که سه هفته ای بیشتر از عمر این عکس می گذرد...
 
 چقدر لذت بخش بود دیدار این دو نازنین.ای کاش همیشه عمر، کودک می ماندیم و هیچ وقت پی به تفاوت دختر یا پسر بودنمان نمی بردیم.همه با هم یکی بودیم و هم بازی.فعلا لذت ببرید از بازیه با هم .
بعد از بغل گرفتن و بوسیدن و ابراز عاطفه و مهربانی شروع کردید به فخر فروشی اسباب بازیهاتون.و چه دلبری می کنه نیلا جون با اون چشای دلبرش....

حاضرم واسه شادیت دنیا مو بدم.

این خونه کوچولو هدیه ناقابل آقا طاها به نیلا جونه بابت تولد یک سالگی،که البته به پای هدیه زیبای نیلا جون نمی رسه.انشالله روزهای زیبایی به خاله بازی درون این خانه سپری کنه،این دخمل مخملی و ناز.

دالی  دالی موشه ...ببخشید دالی طاها ....

دلمان خواست با ماشین زمان به عقب برگردیم و این جمله کلیشه ای را تکرار کنیم :::چقدر زود گذشت..

اولین دیدار طاهاجون و نیلا جون.یادش به خیر .وای نه نه نه........

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مامان نیلا
20 آبان 92 0:04
چه بست سوربرازی!اولین دیدارشون یادش بخیر!به چه سرعتی داریم جلو میریم،چه هدیه ی عالی هم بود،نیلا جونم بیشتر روزش اونجا سپری میکنه از ما هم دعوت میکنه که بریم تو پیشش،دست طاهاجون و مامان وباباش درد نکنه خواهش می کنم.قابل نیلا جون رو نداشت.انشاالله همیشه در کنار هم شاد باشید.
مهسا
22 آبان 92 23:06
طاهاجون و عزیزم من دخترعمویت مهساهستم.طاهاجون امشب که پیش ما بودی به ما خیلی خوش گذشت. عزیزم الهی زنده باشی همیشه پاینده باشی. سلاااااااااااااااااااااام عزیز زن عمو.سلام شیرین من.سلام به روی همچو ماهت.بابا و مامان چه نیکو برات نام گذاردن.مهسا::::یعنی همچو ماه.صورتت همچو ماه. قلبت همچو ماه. و مهربانیت بی اندازه.من و طاها جون خیلی دوست داریم.برات بهترین ها رو آرزو می کنم،پرنسس زن عمو.