آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

هنرمندِ دلبندِ مادر-1

1393/6/2 18:27
نویسنده : ماما شقایق
192 بازدید
اشتراک گذاری

در این بخش کاردستی و نقاشی ویا آثار هنری که حاصل دسترنج شما و مامانی هست رو قرار می دم تا  اگر سازه ها و کاردستیها ویا نقاشیهای زیبای  شما ،طاهای دلبندم ،میوه دلم به دلایلی از بین رفت،لااقل یادشان و تصاویرشان باقی بماند...

روزی خواهد رسید که از دیدنشان ،لذت خواهی برد.و تمام سعی مادر در زندگی،لذت بردن از زندگییت است...

پسرم ،

برگ گلم

غنچه ی خوش رنگ دلم

دست خود را حلقه کن بر گردنم

خنده زن بر چشمهای خسته ام

عشق تو آواز صبح زندگی ست

مهر تو آغاز لطف و بندگی ست
سر گذار بر شانه های مادرت

بوسه زن بر گونه های زرد من

خانه ام سبز از صدای شاد توست

مادرت مست از نوازش های توست

اشک های سرد خود را پاک کن
گرمی قلب مرا با جان خود دمساز کن

گوش بسپار به لا لای حزین مادرت

خوش بخواب
دیده من تا سحر، فانوس گرم و روشن است

این نقاشی زیبا که اولین دایره های شماست و یا به زبان خودمون گردالو،برای مادر یک دنیاست.یک دنیا زیبایی.اولین دایره رو در 22 ماهگیت کشیدی،جان شیرین من.

برگها رو با هم جمع کردیم از تو شهرک.بعد چسبوندیم و بعد مامانی با کمک شما ازشون شکلهای حیوانات مختلف  مثل کفش دوزک،مار، هشت پا و.... بیرون کشیدیم...

بهمون خوش گذشت.جشنراستی رو فرشی واسه زیر کارتون یادتون نره.نگید نگفتمدلخورچشمک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابا حمید
7 شهریور 93 10:55
نفسم مثل باباش خلاق وجیگرررررررر بر منکرش لعنت