آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

روز سوم مدرسه

1396/7/4 9:53
نویسنده : ماما شقایق
102 بازدید
اشتراک گذاری
دلم طاقت نیاورد .ساعت 11 تماس گرفتم .خواستم اگر پسرم واقعا متفاوت از دیروز بوده و تلاشش رو انقدر بیشتر کرده که معلم احساس و درک کرده ،حتما یک پله بالاتر بره (در واقع در شروع کار با تلاش بیشتر ،پاداش بگیره )که خدایی ناکرده دل زده نشه..و حرف من که گفته بودم اگر تلاشتو بیشتر کنی حتما مزدش رو خواهی گرفت️دروغ نشه.
کلا و اصولا من این ستاره و پله و این جوایز رو اصلا قبول ندارم.این فرهنگ باید در فرزندانمون نهادینه بشه که مسیول کارهای خودشون باشن..نه بخاطر جایزه جمع و جور کنن .و مرتب و تمیز کنن..
چقدر ما متفاوت از کشور ژاپن عمل می کنیم..در کتابی که در این زمیته می خوندم خیلی برام جالب بود.بچه ها کلی مسیولیت از تمیز کردن کلاس و دادن غذا به همکلاسیها و مرتب کرد کلاس و ......به عهده داشتن.
بهر حال ما در ایران زندگی می کنیم و بنده به عنوان یک مادر باید تمام سعیم رو در رابطه با این موضوع انجام بدم ..این چند روزه در حال تهیه چک لیستی از برنامه ها و کارهای روزانه پسرم هستم..تا وظایفش رو به طور کامل به خودش محول کنم.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)