آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 9 ماه و 21 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 3 ماه و 21 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بهار 97

1397/3/15 21:34
نویسنده : ماما شقایق
269 بازدید
اشتراک گذاری
هر روز چندین ساعت از زندگیمون رو در حیاط خونمون و شعرک سپری می کنیم.بچه ها عاشق فضای بازن.طاهای جانم دیگه تنها نیست.مریمنازو کنارش داره و این نعمت بزرگیست برای هردویشان.و من.
خدا ی مهربونم شکرت..بخطر وجود نازنین دخترکم،
هر روز بیشتر از 3 دست لباس کثیف می کنن.
پابرهنه تو حیاط
بچه های آدم دینشون رو در کودکی پرداخت می کنن.با همه شیرین کاریها و شیرین حرف زدناشون ،یا قویتر کردن ما با فراهم آوردن شرایط رشد و بالندگی ما..
بخاطر شما بچه های شیرینتر از جانم با دوستان مجازی زیادی آشنا شدم از جنس مادر و اهل مطالعه و تحلیل ..و اینها رو تمام و کمال مدیون شما هستم .
و باید خدارو طور دیگری شاکر باشم که مثل همیشه لوسم می کند و لطف بی انتهایش رو ازم دریغ نمی کند
جانان مادر مشغول پرکردن سوراخهای سبد با گوش پاکنه.چند دقیقه ای با اینها مشغول باشه واسه من غنیمته
فکر نکنید همینطور شیک و اتو کشیده نقاشی با رنگ انگشتی به پایان رسیدها....نه هرگز🤪..کل صندلی جانان ما و فرش و میز هم رنگ آمیزی شد
عصاره های جان من مثل من عاشق حیوونان خدارو شکر
دختر شیرین بیانم،قند تو دلمون آب می کنه با این شیرین بازیهاش..عزیز جان مادر..شمشیرو ور داشته میاره پیشم و با اون زبون بی زبونی از مامان می خواد که شمشیرو بزارم داخل لباس زیرش ..و اینگونه می شود که دختر ما شوالیه می شود
باید اعتراف کنم که هر از گاهی منم از شستن بچه ها و تعویض لباسهاشون و شستن رخت چرکهای فراوون خسته می شم و غر غر می کنم.اما در 90 درصد مواقع طعم شیرین بازی در طبیعت رو و کثیف شدن در دل خاک و با جان و دل پذیراهستم.
پسندها (5)

نظرات (0)