آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بازی:شادی:6

1392/7/19 23:51
نویسنده : ماما شقایق
267 بازدید
اشتراک گذاری

بازی بخور

زمانی که قند عسل شما مثل پسر من سرما خورده و نمی تونه از بینیش نفس بکشه و هیچ کاری از دستتون بر نمی یاد ،بدونید یه بازی هست که می تونه بیشرین کمک رو به پاره تنمون کنه.مامانی همیشه اول واسه سلامتیت دعا می کنم و از خدای مهربون سلامتیت رو می خوام و بعد قران و بعد بازی::::

می ریم زیر پتو وکلی خوش می گذرونیم

مواد لازم:دستگاه بخور گرم+یک پتو یا ملحفه تیره + یک عدد چراغ قوه (در صورت امکان دو عدد) +چند عدد اسباب بازی  مورد علاقه کودک +حوله واسه خشک کردن+مامان و نی نی +عصاره اکالیپتوس

نحوه بازی:

دستگاه بخور رو روشن کرده و به نی نی مون می گیم می خوایم بریم تو تونل  تاریک ومیریم زیر پتو چراغ قوه رو دست عسلمون می دیم و می ریم تا حدود 10-15 دقیقه حسابی سرگرم شیم،نه بیشتر.و بعد نی نی رو خشک می کنیم . بیرون می یاریم.البته اگر رضایت بدن...مراقب دستای لطیفشون هم باشید چون با تمام مراقبت شما مثل طاهای من از سر کنجکاوی نسوزن.

خلاصه اینکه هر وقت می ریم تو اتاق دستگاه رو می بینی می گی بوووه.اینم یه تجربه که هر وقت مامان می گه داغه یعنی داغه.فدای انگشتت بشم مامانی جون من.

چون زیر پتو بخار بود از عکس گرفتن منصرف شدم.

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)