آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بازی:شادی:5

1392/7/19 23:17
نویسنده : ماما شقایق
181 بازدید
اشتراک گذاری

طاهای من الان که دارم می نویسم ،شما خیلی آروم اما با دهان باز بخاطر سرمایی که داری تو تختت خوابیدی.ووقتی از دهانت نفس می کشی خیلی واست ناراحت می شم و هر وقت بیمار می شی به یاد مادرای بچه های بیماری می یوفتم که می دونن ده روز دیگه هم بجه هاشون همینطوری باقی می مونن و با بیماریهای لاعلاجشون کنار می یان.البته به خواست خدا.و هر بار که بیمار می شی پیش خودم می گم ،خدایا بزرگترین نعمتی که به ما دادی سلامتیه که هر چیزی رو درگیر خودش می کنه . خدایا ،مهربان من ،معبود من،خالق زیباییها ،یکتای من تو بی نظیری.تو همتا نداری:حدای من شکرت شکرت شکرت.

 و اما  بازی ما :::مواد لازم:

چند عدد ستاره های کوچک تزیینی و یا هر چیزی که واسه دلبنتون جالبه+

یک جعبه که داخلش قابل رویت باشه(از جعبه پاپوشت استفاده کردم نازنینم)+

یک مامان و یک نی نی ناز

نحوه ساخت:

در جعبه رو کاملا با چسب می بندیم و از رو در آن یک برش ایجاد می کنیم به اندازه ستاره های کوچولو.

کودک ستارهها رو داخلش می اندازد و بعد واژگون می کنیم و تکان می دهیم تا خارج شوند.و کلی لذت می بریم.

این بازی 3ماه پیش ما بود،شیرین پسرم::::

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)