آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

مدرسه

1396/7/16 23:39
نویسنده : ماما شقایق
1,257 بازدید
اشتراک گذاری
از روز اول مهر ،خیلی چیزهات تغییر کرده..مرری شدی واسه خودت.مستقل و بسیار قویتر از قبل(از لحاظ عاطفی)و بسیار مودب تر ..
آیا منوهم بعد از شروع مدرسه اینگونه بودم؟؟؟نمی دونم والا.چیزی یادم نمی یاد ..
اما علت این تغییرات چیه ؟؟بچه ای که تا دیروز بهت می چسبید حالا تنهایی با سرویسش میره و برمی گرده ..
واقعا مدرسه چیز خوبیست.دوستان خوب و ماندگار سرآغازشون از همین جاست ..یعنی مدرسه..
پسرم .جان و تنم ..ای همه هستی من آرزوی من شاد بودن توست .
این سوال هر روز من است :::طاها جانم چه خبر از مدرستون مادر؟؟؟امروز چه چیز تازه ای یاد گرفتی جان مادر؟؟میوه دل من؟؟
و شما به چه زیبایی وصف می کنی و بیان




کاردستی روز پلیس.
بیسیم تماما کار شماست ،عسل مادر.
طرح کلاه از مامان و برش با شما
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)