آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

میان وعده

1396/7/17 12:40
نویسنده : ماما شقایق
166 بازدید
اشتراک گذاری

مدرسه پسر جانمان یک لیست دادن به ما بابت میان وعده بچه های گلمون.بنظر من این سبک به چندین عات خیلی خوبه.
1.اول اینکه هیچ بچه ای چشمش تو لقمه اون یکی نمی مونه.چون خودشم داره
2.بر اساس سلیقه و زایقه بچه ها لقمه پیچیده می شه
3.تنوع غذایی و ایده خوبی برای مادر هست.از بس همش تو ذهنمون علامت سواله که امروز چی درست کنم؟؟🤔
 

​​​​​​
ژامبون گوشت دست پخت مادر برای روزهایی که میان وعده ای باب دل و جان شیرین عزیز دلمان نباشد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


این هم دستور پخت ژامبون ما.
من با گوشت گوساله درست کردم .مقداری دم دست گذاشتم درون یخچال و مابقی رو داخل فریزل که گویا تا 40 روز میشه نگرش داشت..
دانه انار ما نوش جان کردن .درون نان باگت کوچک به همراه گوجه و خیار شور و کمی سس سفید ،عالی می شود.
جوز هندی و زنجبیل حتما باشد درون ادویه هاتون .چون طعم خاص کالباس برای این دو ادویست..
هر آنچه بر دل بزرگ مرد کوچک ما نشیند بر دل ما هم می نشیند.
زمان زیادی برای درست کردنش نیاز نیست .اما با یه کوچولوی دیگه و در کنار کارهای روزمره کمی برای ما وقت گیر شد.
اما همش به عشق خوردن پسرک مهربانم درستش کردم.نوش جانت .جان مادر

 

 

 

 


کاملا بی ربط::: لیوان مدرسه پسرم

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)