آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

تاب تاب عباسی

1392/4/29 3:02
نویسنده : ماما شقایق
272 بازدید
اشتراک گذاری

الهی فدات بشم عزیزم.چه با ابهت نشستی رو تاب.شاید واسه این که پارک خونه مادر جون ایناست (البته نه واسه خودشون ،چون دقیقا روبروی خونشون هست،می گیم پارک مادر جون) یاشایدم واسه این شعر کودکی هممون که وقتی سوار تاب میشدیم میخوندیم:

تاب تاب عباسی     خدا منو نندازی     اگه منو انداختی     بغل بابایی/مامانی بندازی

نکته کلیدی، فامیلی قند عسل مامانه که عباسی هست.واین ترانه ملی شاید واسه پسر من سراییده شده باشهنکنه به خودت مغرور شی پسرم.

همه ما یه چیزها داریم که بهش بنازیم،اما یادمون باشه تنها چیزی که ارزش نازیدن داره،داشتن یه خدای مهربونه که به یک اندازه مال هممونه.

 

اولین پارک طاها جونم،که بابایی زحمت کشیدن و شما رو بردن.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

شیما
1 مرداد 92 12:39
نازنینم تازه از خواب پاشدی،یا چیزه دیگه ایه،آخه خیلی مضلوم شدی ،مثل خاله جون


مضلومیت رو خیلی خوب امدی خاله جووووووووووون.بوس بوس
بابا حمید
6 مرداد 92 13:07
بهترین احساسی بود که اون روز داشتم چون با نفسم رفتم به پارک دوران بچگی هام واقعا لذت بخش و پر از مرور خاطرات خودم بود


به داشتن چنین بابایی افتخار می کنم.دوست دارم بابا جون.بوس بوس
haniyeh
1 شهریور 92 15:19
واااااااااااای طاها جونم چه خوشتیپ شدی خاله

ممنووووووون خاله هانیه.به وبلاگ من خوش امدید.