آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

یلدای سال 91

1392/9/27 3:27
نویسنده : ماما شقایق
468 بازدید
اشتراک گذاری

عزیزان روی گل شما به سرخی انار،شب شما به شیرینی هندوانه،خندتون مانند پسته و عمرتون به بلندی یلدا.پیشاپیش یلداتون مبارک..

زیباترین ،دلنشین ترین ،به یاد ماندنی ترین یلدایی که تا به آن روز داشتم ،یلدای سال  91 بود.تمامی دلیل این ترین ها تنها تو بودی و بس،طاهای من.

مردی شدی واسه خودت،دونه انار من.


شرح ماجرا از آنجاست که شب یلدای سال پیش،مصادف شد با جشن دندونی شماو همه فامیل خونه یک نفر جمع می شیم به رسم شب یلدا ،اینسال مادر جون قبول میزبانی کردن ،تا هم شب یلدا دور هم باشیم و همینطور جشن دندونی واسه شما بر گذار کنیم.روز قبلشم ،مامان جون واستون آش دندونی درست کردن.،که واقعا دستشون درد نکنه.و نتیجه شب یلدای دندونی شد این عکسها.....

این ریسه هام کار دست مامانه،که از کم وقتی به همینا اکتفا کردم..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

بابا حمید
27 آذر 92 11:04
با بودن آقا طاها امسال بهترین سال زندگیم بود با تمام تورم ها و بالا پایین کردن های بازار / وقتی این عکسارو نگاه میکنم شور و شوقی توم هست که قابل وصف نیست و بهترین مکان برای من خونست با اینکه تو شهر خودم نیستم اما خدا رو شکر خونمون به اندازه کل دنیا می ارزه فقط جای حاج آقا و حاج خانوم خالی. طاها نفس منی ممنون بابایی عزیزم
مامان نیلا
8 دی 92 0:17
یلداهای زیباوشیرینی رو باوجود طاهای عزیز براتون آرزو مندم،عکسارو نگاه میکنم با این آهنگ غمگین میشم ،نفهمیدیم کی گذشت همچنین برای شما و خانواده عزیزتون.آره والا.این نوای قلبمه،واسه روزهایی که خواهد گذشت.چقدر زود دیر می شه.