آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

طاهای 14 ماهه

1392/6/28 18:30
نویسنده : ماما شقایق
269 بازدید
اشتراک گذاری

هر چی از شیرین کاریات بگم کم گفتم،حبه قند  مامان.وای وای واااااااااااااااااااای از اون رقص قشنگت و تکون شانه هات.سینتو می  دی جلو و یه تکون به کتفت می دی .و یک چیزی از آب در میاد ،خوردنی.

موقع غذا ،وقتی شکمت سیر شد به فکر سرگرم کردن خودت می یوفتی اونم اینطوری. انگشت فسقلیت رو اشاره می دی زیر بغل من و بابایی،ما هم که ندید بدید خندت هستیم. مییاییم جلو بعد شما زیر بغل ما رو قلقلک می دی و ما هم واسه اون دل کوچولوت قه قه می زنیم.فکر می کنم تا حالا کسی زیر بغل بابایی رو قلقلکت نداده بود چون بابایی خیلی حساسه رو این قسمت.اما همیشه طاهامون واسمون با همه فرق داشته.

اینجا داری کورن فلکس می خوری. خودت تنهایی و بدون کمک مامان.ماشاالله.واسه خودت مردی شدی .با قاشقت غذا می خوری،ماست می خوری .خودت با لیوان آب می خوری.و دیگه مثل سابق غذا از رو میزت به زمین نمیریزی.اینها یعنی شما یه مرد کامل شدی واسه مامان و بابا.البته نا گفته نمونه که مامان باید فراوون باشم از صبر و حوصله زیاد تا یه وقت فشار خون نگیرم.نیشخندبا نگاه به لباس شاهزادمون متوجه این موضوع می شید.

هر وقت ناراحتی واست پیش می یاد با وعده رفتن پیش بابایی آروم می شی و به سمت در اشاره می دی و می گی ؛بابا!بابا! و هر زمان بلوار خیابون رو به سمت مغازه بابایی دور می زنیم شما با کلی خوشحالی و ذوق می گی؛بابا بابا.

خوشم از خوشی شما.به عشق شما ،عاشقی می کنم.

چی بگم از آقاییت ،که هر چی بگم کم گفتم شیرین عسل مامان.وقتی به سمت ماشین می ریم می دونی که جات رو صندلیته ،به سمتش خم می شی و کمربندت رو با دستات می گیری که مثلا  به قول خودت ببندی. آخ که قوربون اون کمالاتت بشم عزیزم.

 منتظر هستی تا کمربندت رو ببندم و وقتی به مقصد رسیدیم با اون صدای شیرینت می گی ماما.واشاره به کمربندت که بازش کنم.در طول مسیر هم به ترانه های کودکانت گوش میدیمو مامان واست می خونم و شما ه دس دسی مزنی.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

خاله جون
30 شهریور 92 15:06
وای چه آقا کوچولوی خوش تیپی،جیگر طلای خاله دلم برات یه ریزه شده،گیرت بیارم یه لقمه چربت میکنم


مرسییییییییی خاله جون.خوش تیپیم به پسرخالم رفته.مامانی هر چی دنبال یه عکس درست و حسابی از ما دو تا گشت پیدا نکردهمش غیر اسلامین.بوس بوس
بابا حمید
5 مهر 92 11:00
خوشتیپپپپپپپپپپپپ