آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بازی:شادی:9

1392/11/8 11:50
نویسنده : ماما شقایق
314 بازدید
اشتراک گذاری

 

تابلو طبیعت:

مواد لازم:هر چی تو طبیعت پیدا کردید + چسب + یک مفوا یا کاغذ +یک فرشته زمینی

طرز  تهیه»

همه آنچه که یافته اید می چسبانید روی مقوا.به همین راحتی.

فقط ظرفیتتون رو بالاببرید که اگر نازدونتون هر چی می چسبونید، می کنه یا خودشو جا برگها می خواد بچسبونه ،خیلی خودتونو لعنت نفرستید بابت این کارتون.اگه تو دلتون هم یه حرف بد به من بزنید ،ایراد نداره،حلالتون می کنمدروغگو.

َ

خوشتان بگذردقلب

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان پرهام
9 بهمن 92 0:39
اینم ایده اییه واسه خودش.جالبه.اما اگه من امتحان کنم مطمئنا کچل خواهم شد من که کچل شدم.چه برسه به پرهامی که 5 ماه هم کوچولو تره.قربونش بشم.