آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

تولد بابا جون

1393/4/11 17:22
نویسنده : ماما شقایق
795 بازدید
اشتراک گذاری

پشتم به تو گرم است. نمی‏دانم اگر تو نبودی، زبانم چطور می‏چرخید، صدایت نزنم!
راستش را بخواهی، گاهی، حتی وقتی با تو کاری ندارم، برای دل خودم صدایت می‏زنم؛ بابا!
آن‏قدر با دست‏هایت انس گرفته‏ ام که گاهی دلم لک می‏زند، دستانم را بگیری.
هر بار دستانم را می‏گیری، خیالم راحت می‏شود؛ می‏دانم که هوایم را داری و من میان ازدحام غریبی، گم نمی‏شوم و تو هیچ وقت دستم را رها نمی‏کنی... .

دوستت دارم بابا جون،تولدت مبارک

ممنونم ازت خدا جون و ممنونم ازبابا جون که با همه دغدغه کاریت ،آرزوی زیارت آقامون امام رضا (ع) رو برامون فراهم کردی.ممنونم همسرم ،دلم لک زده بود واسه گنبد طلایی ضامن آهو.... خدا قسمت همه عاشقا کنه...

 

از زمان گذراندیم تولد یک پدر مهربان و دوست داشتنی و بسیار  عزیز ،پدری با نام باباجی و گاهی بابا جون و گاهی حمیییییییییییییییییییید .از صمیم قلبمون و ته ته دلمون دوستت داریم و عاشقانه عاشقت هستیم ،بابای نمونه تولدت میارک.....

 

پسندها (2)

نظرات (2)

خاله جون
18 تیر 93 8:43
حمید جان تولدت مبارک،الهی همیشه شاد و سلامت باشی ممنون خاله جون...
مامان نیلا
23 تیر 93 1:19
شاد باشید کنار هم برای همیشه ممنون عزیزم