آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

بهار زیبا می اید...

1393/12/27 21:57
نویسنده : ماما شقایق
795 بازدید
اشتراک گذاری

بنام خالق زیباییها..

بهار زیبا تو راهه..و این بهار برایمان زیباتر از قبل خواهد بود.ان شاالله،تنها به خاطر حضور سبز توست،صحبت می کنی به چه زیبایی،که تنها خدا داند و بس ..درٌ و گوهر از لبانت جاری می شود و قند در دل من و بابایی،آب.به همدیگه نگاهی می کنیم و از شوق سخنان زیبایت،لبخندی می زنیم از سر شوق..

دغدغه های قبل از عید رو دوست دارم.حال و هواش رو دوست دارم.بوی تازگی تو خونه ها موج می زنه.بوی خونه تکونی.فرشهای اویزون از تراس خانه ها،گل فروشهای کنار خیابان، گلهای همیشه بهار و پامچال و بنفشه های رنگارنگ،سنبل های خوش عطر روی هفت سین،بلوارهای پر گل خیابون و....دست فروشهای امیدوار به فروش شبهای عید..سبزه های گوناگون و ماهی های قرمز ،پریدن از روی اتیش چهارشنبه سوری و....چقدر این دغدغه ها زیباست..حتی به جرات می گم امسال زیباتر از  همیشه بوده،چرا؟؟

چون من وبابایی یکی رو داریم که عاشق ماهی قرمزاشه،علاقه زیادی به کاشت گلهای بهاری توی باغچه داره،دوست داره تخم مرغهای سفره هفت سین رو رنگ کنه،دوست داره لباس عیدش رو بپوشه و من و بابایی قوربون بلاش بشیم، دوست داره توی مرتب کردن و خونه تکونی کمکت کنه و....

اینها یعنی یه نیرو و انگیزه فوق العاده واسه ما.

و این یعنی ،رحمت و برکت بی انتهای خداوند...

پیشاپیش عیدتان مبارک

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)