آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

تعطیلات عید غدیر

1392/8/12 1:30
نویسنده : ماما شقایق
389 بازدید
اشتراک گذاری

بعد از تقریبا یک ماه رفتیم دیار بابایی،که هم دیداری تازه کرده باشیم و هم این عید بزرگ رو از نزدیک خدمت بزرگترهامون تبریک گفته باشیم.کلی خوش گذروندی.پادشاهی می کنی دلبر نازم.چه دیار مامانی که یکی یک دونه ای و کلی خاطر خواه داری،چه دیار بابایی که نوه آخری و واسه بقیه نوه ها سر گرمی هستی و عاشقتن. کلی با پارسا بازی می کردی ،پارسا عزیز زن عمو دراز می کشید و شما هم سرتو می زاشتی رو شکمش و پارسا شکمش رو بالا و پاییین می برد خلاصه نفهمیدیم چرا اینقدر از این بازی لذت می بردی،اما مهم چیز دیگه ای بود،شما داشتی با پسر عموت بازی می کردی و مطمینا همین باعث اون همه خوشحالی بود.

موقع حرکت به سمت رشت بارون شدیدی باریدن گرفت و شما واسه اولین بار از چترت استفاده کردی و چقدر دوستش داشتی،که حاظر نبودی لحظه ای رهاش کنی.

خلاصه نوبتی همه با هات بازی می کردن و شما هم پای ثابت بازیه همه گان بودی،ای جان شیرینم.مهسا جون،عاشقته.خیلی دوست داره.وهر زمان که هست من خیالم از بابت نگهداری شما راهته.الهی زن عمو فدای خانومیش بشم.تو این لباس عین پرنسس ها می شه،مهربون زن عمو.

این عکس رو منزل حاج خانم وفایی،مادر بزرگ مهسا جان گرفتیم.روزی که بابت تبرک عید نزد این بانوی سیده رفته بودیم.سروش عزیزو دوست داشتنی هم در کنار این دو شیرین عسل ایستاده.

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)