آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

روزهایی زیبا

1393/9/20 2:20
نویسنده : ماما شقایق
1,064 بازدید
اشتراک گذاری

با وجود سرمای سرد پاییزی،با زندگی در کنار تو خانه دل و جانمان گرم است و گرمای خانه،نتیجه حضور توست...

در خانه ما چیز دور ریختنی وجود ندارد..یک انبار داریم از وسایل دور ریختنی که حالا تبدیل شدن به مواد اولیه کار دستیهایمان....با انها بازی می کنیم ...می سازیم ...لذت می بریم..

و این هم عکس ماهروی ما الهام عزیز،خواهر الهه عزیز دل من که هیچ وقت دوست ندارم براش بشم زندایی،دلم می خواد مثل دوران شیرین کودکیش ،همیشه صدام کنه خاله لاله....دختری مهربان و دوست داشتنی..

سعیم براین بوده که دراین دوسال و اندی ،روزهای خاص ،خاص باشن برایت.امروز هم در این تصویر روز کودک است و مامان جون مهربون و دوست داشتنی ما زحمت کشیدن و برای روز زیبای شما کیکی پختند و با حضور نازنین نیلا جون این روز زیباتر از همیشه شد ...

با ماست برای خودت سیبیل می زاری و کلی با این سیبیل خوشی ،ای جااااان شیرین مادر

بعد از اتمام بازیها،یه بازی داریم بنام بازی چی کجا باید بره؟؟  و شما تمام وسایلت رو بار فرغونت می کنی و می بری می زاری سر جاشون و من هزاران بار شاکر خدای خالق تو می شوم..

 

کوچه و خیابون منزل پدر جون و مادر جون در رشت رو کاملا می شناسی و علاقه زیادی به منزل پدریت داری که نقطه عطف اون پارک جلو خونه مادر جون ایناست..

در پارک کنارت بودم ، بیشتر نگاه می کردی تا بازی کردن.مادر گفتم طاها جون بازی نمی کنی جان مادر؟؟

مشغول صحبت با پدر جون یکی از بچه ها بودی .پیرمرد نوه اش رو به پارک اورده بود..صدای منرو شنیدن.امدن کنارم وبا لحن بسیار آرامش بخشی جمله ای به بنده هدیه کردن که باعث شد بیشتر به لذتهای شما فکر کنم تا افکار خودم.ایشون فرمودن ،پسر شما در حال برقراری ارتباط هستن و همین صحبت و برقراری ارتباط براش خیلی لذت بخش تر از بازی با وسایل تفریح در پارکه و حتی این نگاه کردن و صحبت کردن می تونه خیلی بهتر هم باشه و چیزهایی در این تعامل یادخواهد گرفت که اونرو خواهد ساخت... این پدر بزرگ معلم بازنشته بودن و این جمله ایشون دید و نگاه منرو به بازی شما،میوه دل مادر تغییر داد ....

نگاهت مرا هر روز عاشقتر از پیش میکند...

خدایا شکرت..

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)