آقا طاهای نازنینآقا طاهای نازنین، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 1 روز سن داره
مریمنازمریمناز، تا این لحظه: 7 سال و 4 ماه و 1 روز سن داره

طاها،زیباترین هدیه خداوند

طاهای 19 ماهه ما

1392/11/28 0:22
نویسنده : ماما شقایق
196 بازدید
اشتراک گذاری

اوضاع و احوالم طوریه که حس می کنم از روز اول خلقتم،طاها با من بودی.خیلی بیشتر از19 +9  ماه بارداری.امید قلب مادر 19 امین ماه زندگیت مبارک.

وقتی توی خونه ای یک فرشته زمینی هست،رنگ خونه،بوی خونه،گرمای خونه متفاوته.حتی صدای آدمای خونه تغییر می کنه..از کنار خونه که رد می شی آهنگ کودکانه لذت کودکیت رو تازه می کنه.بوی غذای تازه بخاطر اینکه دلبندت ،پاره تنت،جگر گوشت فقط چند قاشق از اون رو با لذت بخوره،تمام کوچه رو پر می کنه.و گرمای وجود نازنینش،خونت رو گرم می کنه.صدا،صدای خروس و گاو و گربه و الاغ نازنین و.....از اون خونه به گوش می رسه و قهقهه های گوش نواز و دلنواز.

اینها همش برکته،رحمته،لطفه.چه باید کرد در ازای این همه خوشی.در ازای این وجود نازنین که حظورش،اهنربای زندگیه.وقتی مادر شدی به خاطرش صبوری رو یاد می گیری.بخاطرش درد رو تحمل می کنی.بخاطرش از خودت می گذری.بخاطرش زندگی می کنی،نفس می کشی،بخاطرش روزی هزار بار می گی ......خدایاااااااااااااا شکرت.

خدای خوبیها ،لذت داشتن چنین خونه ای رو به همه بندهات بچشون .الهی آمین یا رب العالمین.

تا ادامه مطلب شب بر همگان خوش....

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (3)

مامان شیما
30 بهمن 92 13:15
مبارک باشه عزیزم.دوست جونی کاملا با حرفات موافقم.مث همیشه گل گفتی ما چاکرتیم رفیق.هر آنچه که از دل بر آید،بر دل نشیند.
خاله جون
1 اسفند 92 11:33
عشق خاله بعد از مدتها سلام،به خاطر پسر گلم نمیتونم زیاد به وبلاگت سر بزنم ولی خدا میدونه که دلم برات یه زره شده،دوست دارم خاله جون حرف از دلتنگی نزن ،تازه می فهمم دلتنگی یعنی چی؟؟؟خاله جون.دارم می میرم واسه دیدن کیانم.
بابا حمید
2 اسفند 92 10:45
نفس بابا مثل بتمن میمونه.